Quantcast
Джон Уол ще пътува до Лас Вегас
Рилски спортист ще опознава съперниците си в новия турнир на ФИБА
Ботевград приема Лукойл Академик в евротурнирите
Джими Бътлър: Никога не съм мислел, че ще бъда играч от НБА
Коби Брайънт вижда Лейкърс в плейофите догодина
Хасково 2012 привлече гард на Вашингтон Стейт (видео)

Водещи заглавия

Последни резултати

  • Брикс Норт Уест 60 63
  • Олд Таймърс Брикс 65 83
  • Брикс Олд Таймърс 74 64
  • Кливланд Голдън Стейт 97 105
  • Голдън Стейт Кливланд 104 91
  • Кливланд Голдън Стейт 82 103
  • Кливланд Голдън Стейт 96 91
  • Голдън Стейт Кливланд 93 95
  • София Суперсоникс Брикс 68 60
  • Голдън Стейт Кливланд 108 100
  • Лукойл Балкан 87 77
  • Балкан Лукойл 78 80
  • Голдън Стейт Хюстън 104 90
  • Балкан Лукойл 82 78
  • Кливланд Атланта 118 88
  • Хюстън Голдън Стейт 128 115

Интервюта

Рилски спортист ще опознава съперниците си в новия турнир на ФИБА

Разочарован съм oт българските играчи, заяви инж. Петър Георгиев

05.08.2015 г. | Новини

Ботевград приема Лукойл Академик в евротурнирите

“Студентите” най-вероятно ще използват новата зала в града

05.08.2015 г. | Новини

Пау Гасол: Евробаскет 2015 няма да бъде последното за мен

Ще бъдем готови за битка през септември, допълни още една от звездите на Испания

04.08.2015 г. | Интервюта

Видео акценти

Фейсбук статус

Гост на BBALL.bg

Александър Везенков| Гост на BBALL

Ако симпатизирате и се радвате на успехите на талант №1 на българския баскетбол, можете да изпращате вашите въпроси на имейла ни - bballbg@gmail.com

Рубрики

Пореден Ноа-Лебронов конфликт завърши с двойно техническо и сърдит Крал

В не дотам мирната дружба на Леброн Джеймс и Джоаким Ноа бе добавена нова страница по време на мач №3 от полуфинала на Изток между Кливланд Кавалиърс и Чикаго Булс.  В третата част на двубоя, който в крайна сметка завърши при 99:96 в полза на "биковете", Ноа фаулира Джеймс, и според звездата на Кавс, французинът отправил по негов адрес жлъчен и агресивен коментар.  "Аз съм баща на три деца. Това беше ужасно неуважително", заяви обиденият Леброн, и добави: "Нямам нищо против да се конкурирам с Джо. Обичам конкуренцията, но границата трябва да бъде поставена там. Обидите му бяха съвсем ненужни." 10 секунди по-късно Джеймс подлъга защитника си Джими Бътлър и се насочи към коша за забивка. Ноа се доближи, за да се включи в отбраната, но след като атрактивно завърши изпълнението си, Леброн хвърли дълъг, провокативен поглед на френския национал.  Моментално реферът Тони Брадърс наду свирката за техническо нарушение, след което застана между двамата. Ноа се върна към Джеймс, и веднага бе "възнаграден" със същото.  Центърът на Чикаго обаче видял нещата другояче: "Неуважително ли? Уважавам Леброн адски много. Ние сме просто двама играчи, които се опитват да печелят. Това е всичко." Днешното спречкване бе поне третият случай, в който "любезностите" между двамата завършват с двойно техническо.  През 2009 г. Ноа се засегна от танца на Джеймс по повод голямата разлика, натрупана в един от мачовете. Французинът се разкрещя на Леброн от пейката, той пък се доближи до него, за да му търси сметка, и двамата отново трябваше да бъдат разтървани.  В плейофите на 2013-а между Булс и Маями Хийт Ноа обви ръцете си около Краля по време на пробив, след което отново двамата започнаха да крещят в лицата си, и бяха санкционирани с технически.  При загуба на Чикаго от Маями през 2011 г. пък Ноа обвини Джеймс и отбора му в "театрални умения".  За последните шест години Джеймс и Ноа са изиграли общо 18 плейофни срещи един срещу друг. И макар да бяха съотборници в Мача на звездите, и често да пускат комплименти за другия пред медиите, взаимната им липса на симпатия е повече от очевидна.   

09.05.2015 г. | Слухове по мрежата

Диетата, с която отслабна Леброн Джеймс

Това лято Леброн Джеймс отслабна с около 7 кг., за да се подготви за предстоящия сезон. Неговата тайна? Премахна въглехидратите.    Подходът не е нищо ново. Преминава се от храни с високо съдържание на въглехидрати към такива с ниско. Ефектът, който се цели, е стопяване на мазнините. Това е бърз начин да отслабнете, като същевременно поддържате мускулите с много движения. Ход, който може да предотврати контузии и ще увеличи енергийните резерви на организма. Без значение дали сте спортисти или не.    И стъпките, към които трябва да се придържате в продължение на месец, са три:   1. 50/30/20: Стремете се да поемате 50% от калориите си от добри мазнини, 30% от протеини и 20% от здравословни въглехидрати. В идеалния случай цели плодове и зеленчуци.   2. Увеличете добрите мазнини: Най-важно е да различавате лошите от добрите мазнини. Към лошите спада истинският злодей, който се съдържа в храните, на чиито етикети пише "хидрогенирано" или "частично хидрогенирано" масло, и в които се крият много повече преработени храни, отколкото си мислите. Разлика не правят най-широкоразпространените салатни сосове, съдържащи рапица и други растителни масла. Към добрите се включват орехи, бадеми, авокадо, зехтин и дори мазните риби като сьомга и сардина. Не е нужно да избягвате наситените мазнини на месото. Многобройни големи проучвания не са успели да намерят някаква връзка между консумацията на наситени мазнини и сърдечно-съдовите заболявания. Освен това телата ни се нуждаят от тези мазнини, за да спомогнат усвояването на хранителните вещества.   3. Не прехапвайте: Много хора биха казали, че за да подтискаш апетита има нужда от чести малки хранения през деня, но те повишават нивата на инсулина и се намесват в изгарянето на мазнини. Не гладувайте, но избягвайте прехапванията между основните хранения.   Четирите седмици на Леброн   Първа седмица: Без въглехидрати на закуска. В първата седмица не се притеснявайте и не променяйте обяда и вечерята си. Просто се уверете, че закуската Ви не съдържа въглехидрати. Хапнете, например, две яйца, приготвени в екстра върджин зехтин, гарнирани с авокадо. Или пиле. Ще усетите разликата веднага, ще имате енергия още от сутринта.   Втора седмица: Пригответе обяда си вкъщи. За да не се притеснявате какво ще хапвате наобяд, просто свикнете да подсигурите обяда у дома и да го отнесете със себе си на работа. В ресторантите и заведенията за бързо хранене порциите са твърде често огромни и претъпкани с въглехидрати и лоши мазнини.   Трета седмица: Нисковъглехидратен обяд. Можете да включите салата с пиле, риба тон, пържола, или дори по-твърдо сварено яйце, плюс орехи, авокадо, екстра върджин зехтин.   Четвърта седмица: Нисковъглехидратна вечеря. Печено във фурна или на скара агнешко/пилешко/риба със зеленчуци или салата. Позволено е и малко сирене. Свеж десерт от плодове. Избягвайте ориз, хляб и тестени изделия.  

01.10.2014 г. | Булевард

Блогъри

“Ефектът на Магнус” се намесва и в баскетбола (видео)

Науката е свързана с всички сфери на живота, включително и със спорта. Хора, отдадени на познанието, направиха ескперимент с хвърлянето на баскетболна топка от стената на язовир. В следващото видео може да видите резултата и как е замесен “Ефектът на Магнус” в баскетбола.     Заб.: “Ефект на Магнус” – явление, свързано с това, че различните страни на въртящата се в насрещния поток въздух топка се обдухват с различни скорости. Но именно неравностите по нейната повърхност определят в каква посока ще се завърти траекторията на топката. Източник: Obekti.bg

29.07.2015 г. | Блогъри

Да бъдеш активен и през лятото

“Тренирай днес, за да постигаш целите си утре!”… Лятото е в разгара си, но за мен това е времето, в което да се подготвя за новия сезон. Искам да постигна още по-големи неща и затова съм си поставил още по-високи цели за в бъдеще.   Здравейте, аз Милян Пупович и този път ще Ви разкажа за заниманията си през последния месец. Започнах в началото на юли след като доскоро се възстановявах от контузията си. Тренирам през ден. Все още е рано за тежки натоварвания, които оставям за подготвителния период с Черно море. Предпочитам упражнения във фитнес и леко бягане. 15 дни преди се съберем влизам и в залата за занимания с топка. В Сърбия и Босна и Херцеговина, където прекaрвам времето си, е много горещо. Температурите достигат до 42 градуса. Между тренировките намирам малко време за почивка. През уикендите посещавам и басейн.   Когато съм в Белград, имам треньор по физическа подготовка - Дарко Радованович. Той е много опитен и сериозен специалист, който работи и с футболисти като Рене Кърхин от Интер и Александър Чаврик от Генк, както и с др. спортисти. Ако съм Баня Лука, той ми изпраща специална програма за начина на провеждане на тренировките. Основно акцентираме на упражненията с топки за пилатес, както и леки занимания с гуми.   Убеден съм, че всичко това ще ми даде добра основа за работа след като се съберем с отбора във Варна. Готов съм да върна най-добрата си форма. Искам шампионската титла в първенството през следващия сезон, но за тази цел трябват много желание и упорита работа. Пред нас има и още една цел – да защитим Купата на България, която спечелихме през февруари в Плевен. Това бе моят начин да Ви показа колко важни за тренировките през лятото. Аз продължавам работа. Изпращам поздрави на всички приятели и фенове в България. Ще бъдем заедно скоро. Успешна седмица. 

21.07.2015 г. | Блогъри